zaterdag 8 januari 2011

Nieuwe telefoon...

...en dan ook nog een hele mooie! Ik heb er een poosje om moeten wachten maar ik mocht eindelijke een nieuwe telefoon uitzoeken! Wat heeft dat met mountainbiken te maken vraag je je misschien af? Helemaal niks en tegelijk alles. Mijn huidige telefoon, een lieve Nokia, is een goede telefoon waar je mee kan bellen en sms'en, niks mis mee. Alleen wil ik een telefoon met Android, GPS en meer van dat soort fratsen? Deze kan ik namelijk meenemen tijdens het MTB'en en bijvoorbeeld het programma MyTracks gebruiken om mijn ritjes te loggen en met jullie te delen. Wat is het dan geworden? Het toestel wat ik heel graag wilde, de HTC Desire HD!
Ben er zo verschrikkelijk blij mee, nu alleen nog even kijken of ik hem wel echt mee goed kan nemen op de fiets. Op het stuur lijkt me eerst nog niet verstandig, misschien gewoon in 1 van mijn zakjes op de rug, maar dan nog zal het wat bescherming nodig hebben. We shall see!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten