donderdag 20 januari 2011

Nieuwe fiets...

...nou ja, het kan niet op. 2 weken terug gaf ik nog aan dat ik een nieuwe telefoon had, deze week hoor ik dat er waarschijnlijk ook een nieuwe fiets aankomt! Mijn werkgever heeft besloten om een fietsplan te organiseren, jeetje, wat vervelend! Ik moet de fiets dan wel minimaal meer dan de helft van de werkdagen voor een deel van de route gebruiken om op mijn werk te komen, nou van huis naar de bushalte bijvoorbeeld. Dat is geen probleem. Het is wel zo dat ik voor 15 februari alles geregeld moet hebben, dat is niet lang, maar dat moet toch gaan lukken zou je zeggen! Komende weken maar eens even kijken of ik een mooie fiets kan vinden. Heb al wel een aantal gezien hoor, een paar X-trails en ook een mooie Sensa, allemaal voor hun prijs redelijk afgemonteerd, maar ik hoop nog tegen een overjarige model aan te lopen met flinke korting die dus beter is afgemonteerd en dan moet ie ook nog in mijn maat zijn, dat laatste zal vooral lastig worden denk ik. Zoeken, zoeken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten