maandag 14 maart 2011

Nieuwe schoenen...

...van de Lidl! Vandaag heeft mijn vriendin even nieuwe fietsschoenen en een zadeltas met gereedschap voor me opgehaald bij de Lidl. Tsja als je verder geen budget hebt voor het fietsen moet je het daarmee doen en zo raar is dat spul ook weer niet. Nou ja het tasje is wat groot en past eigenlijk niet bij de fiets, maar wie zich daar aan stoort, heeft niet veel om handen. Ik ben er erg blij mee. Van mijn schoonvader had ik namelijk al een keer SPD plaatjes gehad en ook pedalen. Met mijn vader heb ik vandaag de pedalen meteen op de fiets gemonteerd en een klein stukje gefietst, my god, dat moet even wennen hoor. Zo in een gecontroleerde omgeving gaat het wel, maar als ik straks eens met de voet aan de grond moet omdat ik stil kom te staan op een klim en het even vergeet? Of zoals iemand zei: "Als je vast zit aan de fiets val je niet, je knikkert hulpeloos om."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten