zaterdag 23 april 2011

Nieuwe pedalen...

...zijn vandaag toch nog binnen gekomen. Afgelopen week heb ik via Fietssportief Onderdelen nieuwe pedalen besteld. Het gaat hier om de PD-M520 van Shimano met SPD 'click' systeem. Waarom nieuwe pedalen, je had toch al SPD pedalen? Dat klopt ook wel, maar bij de pedalen die ik had kun je slechts aan één kan inklikken en dat is best irritant als je even uit de pedalen bent en dan weer moet gaan kijken hoe de stand is om weer in te kunnen klikken. De PD-M520's zijn aan 2 kanten inklikbaar en dan hoef je niet te zoeken.
Ik hoopte al dat ze voor zondag binnen zouden zijn, aangezien ik dan met broeder Flammert weer ga fietsen in Appelscha. Mooi dat ze binnen zijn, ben er erg blij en ja deze uitvoering is in het wit. Natuurlijk had ik ook zwart kunnen doen, dat past wel bij de cranck, die is namelijk ook zwart, maar de rest van mijn fiets is overwegend wit, dus dat past wel zo mooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten