zondag 24 april 2011

Vroeg...

...uit de veren, want vandaag had ik om 9 uur afgesproken in Appelscha om te gaan fietsen met broer Flammert. Hij staat daar met z'n gezinnetje op de camping niet ver van de vaste route van Appelscha, dus dat is wel lekker! Het is nog steeds heerlijk weer en het heeft ook nog niet geregend, de route is dan ook gort en gort droog. Ik heb al moeite om sommige bulten op te komen, of moeite, ik kom er gewoon niet op, maar met dit mulle zand is het helemaal geen doen. Regelmatig moet ik afstappen wat wel jammer is. Ook is het even wennen aan m'n nieuwe pedaaltjes! Het inklikken gaat zoveel makkelijker nu! Maar ze zitten wel wat strak en ik krijg ze volgens mij ook niet losser. Het is niet heel erg, alleen heb ik gewoon geen zin om op m'n bek te gaan. Wat is het trouwens druk op de route, zoveel MTB'ers al vroeg in de ochtend. Oke ik snap het wel, heb je daarna nog mooi de hele dag om leuke dingen te doen met dit mooie weer, of komen er gewoon meer MTB'ers? De tijd zal het leren als het weer straks weer wat minder wordt. Nou ja dat zal wel ergens pas in november of zo zijn. Het was overigens wel het snelste rondje tot nu toe, gemiddeld 15,8 km/u. Het lijkt erop dat mijn conditie beter wordt en dat is mooi, maar goed voor een groot deel is het natuurlijk ook dat ik de baan beter leer kennen en ook begin te wennen aan mijn fiets. workout

Geen opmerkingen:

Een reactie posten