maandag 27 juni 2011

Byebye...

...SPD pedalen? Misschien wel, ik weet het nog niet zeker. Het punt is dat ik me er nog steeds niet gemakkelijk bij voel dat ik vast zit op de fiets. Niet gemakkelijk is misschien ook nog wel een understatement, ik ben af en toe zelfs angstig. Wellicht dat ik ze nog te strak heb zitten, dat zou ook kunnen hoor, maar voor mijn idee kunnen ze niet losser. Ik zal er binnenkort eens naar kijken. Wel weet ik dat als ik morgenavond weer ga fietsen met de buurtjes, de SPD's er waarschijnlijk niet op zitten.
Yep morgen weer even naar Appelscha met de buurtjes, kijken of het beter gaat, ik weet in elk geval wel dat ik van te voren niet uitgebreid ga eten, maar even een paar sultana's naar binnen werk ofzo. Heb er wel weer zin in, al zou het weer nog weleens roet in het eten kunnen gooien, het wordt morgen weer warm en men heeft het over onweer aan het eind van de dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten